Якщо Вам не підійшов товар, ми завжди готові Вам його обміняти, або повернути гроші. Обмін товару, або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після покупки.
Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1) обміняти товар належної якості
2) Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення "Нової Пошти".
Який товар підлягає обміну?
1) всі товари в оригінальній упаковці, що не був у вжитку.
2)всі товари після купівлі якого не минуло 14 днів.
Умови повернення товарів належної якості:
- Ви можете повернути товар, або обміняти його, якщо:
- Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям, тощо.
- Товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка
- Збережено всі ярлики та заводське маркування
- Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Умови оплати доставки при повернені:
- При повернені товару та відправці покупцю нового товару, доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
- При повернені коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.
- Якщо товар не відповідає опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
1) Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар.
2) Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської карти для повернення коштів.
3) Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші чи інший товар.
Усі послуги доставки чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через "Нову Пошту".
Повернення коштів проводиться після отримання товару. Повернення коштів проводиться на картку або грошовим переказом до відділення "Нової Пошти".
Повернення коштів проводиться протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділені "Нової Пошти" продавцем.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості - всі витрати несе покупець.
У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділені "Нової Пошти" обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.